Måndag 11 Juli

Första dagen på den här veckan :)
Och jobbade öppningen :) Det va skönt, bara att det stod folk och trampade vid kassen tio i tio. Och vi öppnar tio "/
Så det var bara att öppna och fixa fram kaffe och allt och släppa det jag höll på med..
Men kunde ju göra det senare. men det är rätt irriternade att folk ibland inte kan läsa skyltar.. menmen idag va det iaf lite att göra. och imorgon blir det ännu mer :D
Sådå har man ju lite och göra istället för att stå och glo :P
Annars ikväll har det vart lungt, mamma färgade håret på mig. Så nu är man mörk igen :))och så åt vi rabarberpaj MUMS säger jag bara!!
men nu ska jag kolla klart på tv, sen sova..
NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0