Tisdag 5 Juli

Gookväll...
Ligger i sängen och försöker bestäma mig on hur jag ska klippa mig imorgon.. Vet inte om jag ska ta lugg elr inte "/
Svårt det där..
Men iaf, idag har det vart mycket på jobbet, massa folk så det är roligt. har vart nått att göra hela tiden :D. Jobbigt bara att jag känner att jag inte orkar med eftersom jag inte äter ordentligt.
Och nu har det blivit värre, får inte i mig kräm äns.. Så ringe till Vårdcentralen och dom sa att jag skulle ringa imorgon igen för den tiden dom hade idag va det lite för kort varsel för mig att hinna hem på...
Så jag fick tvinga i mig min luch bara för att få lite energi...
Borde inte mat va gott? det är det verkligen inte när man får tvinga isig den och det gör ont kan jag lova!
menmen hoppas det bli bättre..
Jag har i alf Ledigt 3 dagar framåt :DD Det ska bli skönt, och det ska bli fint väder med så får nog bli att sola lite :)
Nae nu ska jag greja lite..
Puss heeeej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0