UPPROR!!!!

Min mage gör uppror mot mig!! den vill inte va med läääängre :(
Har ont och när jag äter så får jag ännu ondare "(.. så det ända sätter att få i mig lite näring är när jag dricker.
Så få bli soppa tills min mage germedsig igen..
Annars har det vart lugnt.
I lördags åkte jag till Astrid Lindgrens Värld med Sara och Oskar :) Det va jättebra, bara att det åskade och regnade en stund på förmiddagen. men det gick ju över så det vart uppehåll resten av tiden :)
Sen på kvällen va vi hos Eva och Bernt och grillade.
Men jag gick hem rätt tidigt eftersom jag skulle ha jobbat på söndagen.. Men när jag vaknade på morgon hade jag så fruktansvärt ont i magen och mådde illa, så det va bara att ringa och sjukanmäla sig och sen krypa ner isängen igen.. Så den dagen vart inte så mycket av, va sängliggande hela dagen och fick inte i mig nånting då heller..
Men idag har jag vart och jobbat iaf, men det känns att man inte har fått i sig så mycket näring.. är ganske seg kan man säga.. men mamma ringde till vårdcentralen så ska få träffa en läkare på måndag, men jobbar då så får se om jag får ledigt elr inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0