Mösspåtagningen

FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTAN, FÖR VI SKA TA STUDENTEEEEEN!
FYFAAAAN VAD VI ÄR BRA!
Nu är det ofentligt, vi är inne på våran studentvecka, och om 2dagar 17timmar 45minuter ca springer vi ut från skolan :D
Det är helt sjukt att det är redan det har ju gått så sjukt fort..
Men igår så va det mösspåtagning på morgonen, då fick vi äntligen ta på oss mössan bakochfram :) Sen va vi hemma hos benny hela dagen och drack,
Sen på kvällen så va det mösspåtagnings fest i byggdegården.
Det va riktigt kul, vi va hemma hos Benny innan och grillade och hade det supertrevligt verklinge, sen vid nio halv tio gick vi upp det.
och det vart att snacka, skrika och dansa läääääänge :) Hade såååå kuul verklingen !
Så det va rätt segt att komma upp imorse. Och det gjorde inte saken bättre att mamma ringde klockan 07:30 och säger att pappa skulle komma snart så att jag visste det. Då tänkte jag nått dumt när hon ringde xD (men älskar dig ändå mamma :) <3)
Och en kvart efter det ringde pappa och sa att han va i Åtvid, så det va bara att ta på sig nått och gå ner. Åhh fyy vad min pappa är taskig! Han skratta åt mig när han såg mig, haha
Annars idag har det inte hänt så mycket, va på kyrkövning och sen spex idag. annars inte allf för mycket :)
Men nu väntar jag på arr Sofia ska komma så vi kan pått igen :D
PARTY LIKE A ROCKSTAR!
Kommer lite bilder från gårdagen :)
Två väldigt pigga och snygga flickar xD Eller INTE xD haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dej oxå!

2011-06-14 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0