Sommmmmar!

Nu är det verkligen sommmar :) klarblå himmel och solen stor som bara den. Kan inte bli bättre.
Eller jo det kan det!
Att jag får va ledig så jag oxå kan njuta av solen och värmen, istället för att så och jobba och tycka att det är för varmt!
Menmen Det är ju pengar.. Känns som det är det ända sättet att tanka om man ska orka jobba såna här dagar.
Idag har det rullat på, på jobbet iaf.. Har stått själv i cafét, för Moa va tvungen att gå till glasskiosken och hjälpa som och lite. Men det gick ju lika bra det xD hehe
och stängningen gick kalasbra, va fördig innan sju idag tillochmed. det är inte illa :) men fick ju lite hjälp av Elsa med :P
haha
Nae nu ska jag se till att det blir mat sen får jag se om jag orkar ge mig ut och gå elr inte, funderar även på att åka och ta årets första dop men vet inte än. få se vad kvällen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0