Torsdag 30 Juni

Sista Juni idag... Halva sommaren har typ gått redan, och är är hur vitt som helst :(
Ajja pengar blir det iaf
Idag skulle jag ha vart ledig, men så vart det inte. utan Moa J frågade om jag kunde ta hennes pass, så snäll som jag är så tog jag det.. kände ibland att jag ångra det! För va så fruktansvärt trött.
Och det märktes lite, eftersom jag spildde ut en hel kopp med varm choklad över mig... Kan säga att det vart blött och kladdigt xD haha
Annars idag har det vart rätt lungt på Jobbet. vart inte massa att göra direkt. Men Moa och jag har haft kul iaf hahaha
Och nu sitter jag framför tv och kollar lite, ska väll gå och lägga mig snart med. Ska upp och jobba imorgon med xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0