Dagen änså länge

Sitter och har hotelldata. men kan inte göra något, eftersom vi inte har gått igenom Gruppbokningar. sak göra det imorgon elr nått..
Försov mig imorse, men det va tydligen inte bara jag som gjorde det xD
Mamma ringde tjugo över och väckte mig, då vart det att gå upp och fixa sig sen äta frulle innan jag gick. Och mitt i allt ringer Oliver och frågar vart jag är, för tydligen va bara han Fredrik och hör på galenskaperna Niklas på lektionen. så va det att skynda sig lite mer kanske. så när jag kom hade Josefin oxå kommit xD haha så vi va en lite klass..
Men jag skyller på att jag hade Naturkundskaps prov idag med, och va tvungen att plugga hela natten typ bara för att inget fastnade!
Men tydligen gjorde det de iaf. För jenny (läraren) rätta provet direkt och jkag fick VG :O . vart skapligt förvånad, för jag gissa på mer än hälften av alla frågor som va med :P
Men skönt att man har turen på sin sida någon gång i livet iaf :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, jag tror inte att du bara gissade och hade tur.

Jag tror faktiskt att det hade fastnat en del uppe i huvudknoppen. Bra! Kram gumman!

2011-03-10 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0