Tordag!

Idag har det vart en sån dag som känns som del ALDRIG skulle ta slut. Och då menar jag verkligen aldrig!
Igår jobbade jag eftermiddagspass, och det va fullt upp heeela tiden, det började lugna ner sig när vi hade ätit två timmar senare än vad vi skulle ha gjort. Så man va skapligt hungrig imott slutet när dom gjorde mat till mig och Jessica....
Och när jag slutade halv elva så va det raka vägen hem och käka lite korv med bröd sen sängen. Men om man känner mig och Sara rätt så somnar man inte direkt.. Självklart måste man ligga och prata massa strunt till klockan är så mycket så man bara får sova ett par timmar.. Men det är sånna smällar man får ta när man bor med Sara Lindsmyr xD
Så när klockan ringde 05:45 i morse så ville jag slänga mobilen åt h*****e. Men efter mycket om och men så kom jag upp. Otroligt nog :P
Och när jag kom ner till praktiken så drog det igång direkt typ. men ändå att man hade så mycket att göra så kändes den första timmen som en evighet! Tiden stod verkligen stilla däe ett tag.
Men efter halv 9, 9 så började det rulla på som vanligt... Och det gick jättebra verkligen :) Jobbade med Birgitta idag (Reseptionschefen).
Och jag fick slut tidigare idag med :D Så nu blir det att ta det lungt :DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0