8 maj

GoKväll!
Kom till Åtvid för en stund sen :) Tog lite längre tid än vad jag trodde xD
Stannade vid ingela & Staffan och sa grattis till Johanna och Albin.
Albin konfimerade sig och Johanna har fyllt år. Så dom hade kalas på dagen.
Och så fick jag smörgåstårta :D MUMMMMMMS säger jag bara :)

Ananrs idag har vart en riktigt rolig dag :D
va på Astrid Lindgrens Värld på Intruduktions dag :)
Träffa arbetskamrater och massa annat trevligt folk som ska jobba där nere i sommar :)
Vi fick MASSSSSA info, och så gick vi rund tur i parken och så :) Vi fick även våra kläder :P
Provade dom när jag kom hem sen :) Kommer va riktigt snygg i sommar !
Men kan inte vänta tills vi börjar jobba, känns som det kommer bli en toppen sommar verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0