ArbetsKvinna :D

Hallu :)

Sitter nere på verksta´n och fixar lite till pappa :)
Känner mig som en riktigt arbetskvinna när jag sitter här xD nae vars :P

Idag har jag vart hemma från skolan, orkar verkligen inte gå till skolan och bara sitta och glo ett par timmar.. Jag åkte hem till Kisa igår kväll och sov här :) .. Så har hjälpt till lite här nere och sen hemma :).. hehe sköönt
Sen ringde dom från ALV igår :) Frågade om jag kunde jobba i helgen för dom behövde hjälp :)
Så min ända lediga helg vart inte ledig längre xD men det gör inget.. Hade inte planerat nått iaf :D
Och pengar går ju alltid åt :P

SPECIELLT om jag ska hålla på och kolla på hus xD Har hittat ett jättegulligt lite hus är i Kisa.. Skapligt sugen på att köpa det.. men har inte 600 000 i bakfickan direkt :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0