Biltvätt

Fattar inte vad det är fär fel på min blogg! Kan inte ladda upp bilder :( ....
Gahhh
men nu är det fredag och man ska vara glad :) Lite glad är jag iaf :P
Somnade ute i solen förut, va rätt skönt.
Är så fruktansvärt trött, har inte sovit ordentligt på två veckor typ... menmen det blir bra tills jag gifter mig xD

Jag tror inte det är meningen att jag ska tvätta min bil!
För när jag va nere på verkstaden och skulle tvätta gick allt imott mig, Satte igång högtryckstvätten och så som man skulle. och den funkade, men helt plötsligt försvann trycket helt nästan. så då fick jag be Kristian om hjälp men han visste inte vad det va. och jag fick inte tag på pappa!
Men när pappa väll ringde så visst inte han heller så då tog jag vattenslängen istället. Börja spola av bilen. Och så klart så släppte det i fästet. det bara spruta vatten. så satte ditt det igen, men själv klart så släppte det igen. och så gjorde det typ tre gånger xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0