Torsdag :)

Idag är foten lite bättre :) Men måste ju ändå ha den dumma skenan på mig :(
Men jag Sofia och Peter gick till hotellet och åt förut. och det gick rätt bra.. men fick lite ont av att gå så mycket.. men det blir bara bättre och bättre :D Så det är bra det iaf :DD
Men är ledig två dagar till så får hoppas det är helt bra när jag kommer tillbaka till jobbet :P, För det är ju inte så jätte många dagar kvar innan vi åker hem :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Men idag har det vart en lung dag.. skulle ut och sola med det vart så klart molningt så vart att va kvar inne och kolla på Mysteriet på Greveholm :)) Sen så gick camilla till jobbet så vart själv en stund innan Sofia kom hem..
På eftermiddagen så gick jag och sofia ut och köpte lite julklappar igen :D Har snart alla klart, så det är skönt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0