Luuuugn söndag

Hallu alla goa och glada xD
Ska snart ta och sova så jag orkar upp och jobba imorgon ...
Idag har det vart skapligt lungt, vaknade ganska sent :P Tog en lååååång sovmorgon. Så det vart upp och åta sen sitta i solen en stund. Eller så länge det fanns sol..
Sen vart klockan jalv fem och mamma kom på att vi skulle bort vid fem. Så det va bara att göra sig igorning och palla sig ditt.. Det va Ingela och Johanna som fyller/fyllt elr vad det är :P
Så nu sitter jag här, är ganska seg av mig....

Igår vart det lite oplanerad dag :)
Först jobbade jag på dagen... Sen skulle jag ha följt med till vimmerby på bilträff, men dom åkte innan jag hade slutat... Så det vart hem och ta det lungt.. Men sen ringde som och frågade om jag skulle med på bilträff i stan istället, för billträffen i vimmerby hade blivit inställd. Så det var bara att fixa igorning sig och hänga med :)
Det va riktigt kul :))))))))










SAKNAR MINA BRUDAR <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0