Jobbig Måndag!

TjabbaTjenaHallå Folket!!!

Sitter hemma hos Jessica och kollar lite på datorn samtidigt kollar man på Medium.
Hänger inte riktigt med men ajja
Ska sova även här så det blir mysigt :) va ett tag sen jag gjorde det ..
Vi har kollat på "The Last Song" när jag kom typ. Både jag och Jessica låg och tjöt till filmen.
den är ju så romantisk och sorlig på samma gång. Älskar den filmen :)

Annars idag har det avrt lungt, vanlig Tråkig Måndag.
Hade sovmorgon till tio över tio. Då hade vi samhäll, gjorde klart våran inredning på lägenheten och sen började vi med andra uppgiften.  sen va det den vanligt lååånga håltimman mellan lektionerna "/. men när vi väll hade projektarbete så gjorde vi inte specielt mycket. skrev ut alla papper.
sen gick vi även upp till Dan och tog bort Organisation & Ledarskap.
Så nu slipper man den JOBBIGA TRÅKIGA lektionen.. Fattar verkligen inte ett skit om va vi har pratat om på dom lektionerna. Och inte så lätt heller när läraren är från tyskland och har bara vart i Sverige i fyra år, Plus att hon sitter och prata med ryggen åt och rätt in i tavlan!!
Menmen huvudsaken är ju att jag har dom poängen som jag behöver för att få slut betyg :D

Lite snygga bilder på Årets hetaste "modeler" xD haha







Imorgon är det studiedag.. får se vad den dagen bjuder på, har inte direkt tänkt efter på vad man ska göra. men måste nog iaf göra lite naturkundskap....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0