Bastu kväll...

Igår kväll så bastade Jag Sofia och Jessica hemma hos Sofia :) det va riktigt myssigt :)
Vi poppa popcorn och hade någon sorts ostbågar och cider xD Hur mysigt och varmt som helst. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och Jord.
Vi satt i bastu en tio minuter sen vart det så varm och då va vi tvungna att gå ut en stund, och så höll vi på i två timmar elr nått....
Jag och Jessica rulla oss även i snön xD det va riktigt kaaaallt kan jag lova, men det va skönt att komma in i bastun igen xD
Men jag märkte att snön va vas :S Rev upp hela under benet typ "/ menmen

Jessica följde även med mig hem efter det och sov hos mig :) Det va myssspyss :D <3
Benny följde även med en sväng upp på en kopp kaffe eftersom det va hen som skjusa hem oss :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0