Natti..

Ska snart gå och lägga mig är sjukt trött och har världens ondaste mensvärk, Håller på att ta dö på mig seriöst "/.. Ikväll har vet vart en myskväll med familjen :)
Det vart inget målande när jag kom hem för pappa hade glömt att köpa färg. men ska börja imorgon istället tror jag... Så vi åkte till Systemet en sväng och sen till Konsum för jag hämtade ut min Studentklänning som jag hade beställt :D men får se om jag ska ha den elr inte, va inte riktigt som jag hade tänkt mig faktiskt.. mne får prova den ett par gånger till så får vi se..
När vi kom hem gjorde vi mat (TACO mums ) Och sen satte vi oss och kolla på film sen Jonathan och Jag va små :L Det va lite kul faktiskt. Vi kom fram till har jag va lite elak mot min kära bror när han va lite xD haha men vad är inte storasyster till för xD haha

men nu ska jag sova.. NattiNatti







Fattar inte vad det är? Är det bara jag som ska höra av mig elr vad faan är det frågan om ? Orkar inte, vill du träffas så får du faan höra av dig från och med nu.. Orkar verkligen inte med det gär en gång till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0