FREDAG :)

Sitter på Svenska lektionen och går igenom Nationella prover vi sak ha efter APUn..
Men börjar bli hungrig nu, min mage pratar :S  Så vill äta...... BRÖÖÖ min mage vill mig nått?
Efter maten har vi sista vinkundskapslektionen med Marie :( FY! Det känns lite sorligt faktiskt..
Vi ska redovisa våra vinområden i spanien och nått mer...
efter skolan blir det att följa med Jessica hem, ska spendera gela helgen där :)
Ikväll ska vi på 18-års fest hos Vilma ikväll :) Kommer bli kulkul hoppas jag, här inte fest sugen just nu. men det blir jag nog lite senare xD

Igår gjorde jag Branchengelska :) Lite senare än vad det va planerat. Men det gick riktigt bra gjorde det :P
Kerstin tyckte jag skulle åka till USA eller England och jobba :D S kanske får bli det framöver xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0