Sluttat

Sitter i skolan med Sofia och har just slutat.....
Funderar på att dra mig hemåt och försöka hitta på något, inte för jag vet vad men får väll fundera ett tag xD
Dagen såhär långt har väll vart okej, hade sovmorgon idag igen :D
Så började med natur sen hotelldata och sist narur igen.... Och jag har kommit fram till att hotelldata inte riktigt är min grej,...
inget på det där programet vi håller på med funkar ju!! Så blir så irriterad. menmen måste ju ha det..

Och igår va det riktigt mysigt. jag och Sofia gjorde tacos och då kolla vi på Desperate Houswives och sen kom även Benny förbi en sväng på kaffe.. Sen la vi oss och kolla på Trassel :D haha
Skrattar lika mycket varje gång xD Hästen och kamiljonten är ju bara för sköna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0