@ Sofia

Sitter hemma hos Sofia och kollar på Prodject Rynway :)
har kolla på den supersöta beisen :D Såå himmla söt! Jag vill med ha en xD
Vi släppte ut bläcke och fölet :) så dom fick springa av sig lite... det va så gulligt, Trota att det va halt så ramlade fölet bara en gång.
Lägger upp bilder sen när jag kommer hem :)

Jag och Sofia ska ta sju bussen tillbaka till Åtvid och så ska hon sova hos mig :)
Så det blir mysspyss idag med lite tacos och sen Desperate Housewives ikväll :D Ska även försöka komme på en bra film som vi ska se med :)
Annars idag har det vart lungt, på maten gjorde vi fetaostgratenarad lax med tre olika risotto med sallad .. Sen till efterrätt gjorde vi flamderad banan med apelsinjuice och glass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0