Helgen :)

Hallu :)
Har inte riktigt orkar att blogga ihelgen..
Men idag har det vart lungt, flytta matsalen nere på verksta´n och så har jag satt upp hyllor & fixat i garderoben i mitt rum :D så nu börjar det bli som jag vill xD

Gårdagen va riktigt kul faktiskt :) va ute och gick med Sara efter jag ätit frulle och lite :) Sen vid ett halv två åkte vi upp till stan för jag skulle köpa hyllor, vart lite mer än hyllor kan jag ju säga.. haha men det är sånt man får räkna med ibland..
sen när vi kom hem så åkte vi upp en sväng till mormor och morfar, Jag kolla på Mormors mobil xD Vill så gärna byta med henne :P
Efter ett tag när vi hade vart det så ringde min bror och undrade vart vi va och sa att mamma och pappa va sura för att vi inte hade kommit hem xd Så då va det bara att åka hem .. Fast dom va inte sura, tror jag inte iaf xD
Då åt vi, Kyckling med klyfftpotatis :) MUMS
våd åtta så vart det så klart Melodifestivalen andra chansen, kolla vilka som gick mer vidare. men jag och sara orkade inte kolla hela så vi började köra Wii istället xD
Snack om att vi har kul när vi köra det. Vi spela in en gång så vi kunde koll hur vi såg ut xD Jag säger bara Herregud!
sen när mamma och pappa hade gått och lagt sig kolla vi på 30 days of nights 2:an xD och åt chips och dip. :D

nae nu är det bäst jag packar klart så vi kan åka :) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0