Klassresan!!!

Ska snart ta och lägga mig en stund på spikmattan och sen sova.. Känner att min rygg kan behöva det efter denn här dagen!
va på klassresa med HR och våran klass xD Vi skulle te Stockholm (Igen). Men denna gång va det kanske lite mer intressant än riksdagshuset ;)

Åkte klockan åtta från skolan, eller jaa det vart ju typ tio över åtta eftersom våran skola har så fruktansvärt bra kominikation med varande! det va meningen att en annan klass skulle åka med oss oxå. Men det vissade sig till sist att dom hade åkt med den stora och tidiga bussen. men inte meddelat oss! smart skafft säger jag ju bara.Va ju inte bättre att man vaknar att det snöar ute :S.
vi hade med oss egen frulle som vi åt på bussen, men åt bara sen sov jag nästan hela vägen.
Väll framme i Stockholm så skulle vi till Berns Hotell och kolla runt lite.. Kolla på olika rumms typer och lite :)
sen va det dax för lunch, Vi åt det i bussen eftersom att vädret verkligen va så underbart ....
sen hade vi lite fritid, men ännu en gång så förstörde vädret det, ville ju inte ut och gå i affärer i ösregn! Så vi satt kvar i bussen och körde ordlekar xD haha
Men efter ett tag vart klockan äntligen så mycket att vi skulle åka till Vin&SpritMuseumet! Men som sagt att köra kaoset i Stockholm tar sin tid :P Tror vi åkte fel ett par gånger. men tillsist hitta vi rätt och gick vår runda där.
Sen va det ÄNTLIGEN dax att åka hem. Somna typ direkt, men vaknade lagon till att vi skulle stanna till vid Donken och äta :D 
så förutom att det har vart piss väder och att dessutom att värmen i bussen inte verkade funka så har det väll vart en ganska rolig dag trots allt :)

Och nu ikväll har jag tagit det lungt, va uppe hos Benny en sväng :)
Men nu ska jag krypa ner på spikmattan xD NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0