Ännu en Måndag!

Äntligen hemma :)
Slutade för två timmar sen, men va tvungen att gå och handla lite så jag har lite mat i veckan ;). Så jag Jessica och Josefin gick till Willy´s och handlad lite sen gick vi till Kebab baren och Jessica och Josefin åt lite.
Och där satt vi tills Jessicas buss kom. då gick jag och Josefin till hennes buss och satt där och prata till den kom .
Annars idag har det inte hänt så mycket. Hade först Branschengelsa, sen Svenska och sist Guideteknik. Idrotten var inställd idag för läraren var på kurs så Jessica Josefin jag och Sofia gick till stallis en sväng och handlade lite, sen skulle Jesefin iväg så vi andra bestämde oss för att gå hem lite mig en stund. Och då tränade vi på danserna vi ska dansa :)

Nu eftermiddag/ikväll blir det nog lungt, ska troligtvis åka ut till världens bästa Jessica och sova där inatt :) Så då blir det mycket prat med skratt och järndöd humor xD.
Men nu måste jag packa så jag hinner med bussen .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0