Årets första glass :)

Kom just hem från en lång och härlig promenad i solen med Josefin :)
Vi möte Linus och Timmy, så jag fick tillbaka mina pengar av Timmy som han har vart sylldig mig sen i början av ettan :P.
Så jag och josefin bestämde att vi skulle gå och ta våran första glass på stallis:) Så vi gick och köpte oss var sin strut och satte oss ute i solen :) Det va skapligt skönt :)...
Men nu börjar det svallna av lite.

Annars i dag har jag inte gjort så mycket, va hemma från skolna för kände mig inte alls bra "/..
har kollar på massa filmer och på tvprogram.. Men vart så uttråkad så städade och diskade av lite xD
Fattar inte riktigt hur folk som är arbetslös klarar av att kanske bara ligga hemma hela dagarna och inte göra någonting... Jag klarar inte av att ligga hemma och va sjuk i en dag inna det börjar krypa i mig och jag blir uttråkad :P
Nu blir det att laga till lite mat och sen kolla på tv och lite senare blir det Grey´s anatomy
ByeBye :)



Saknar min Bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0