JobbJobbJobb

Jobbat idag.. började vid halv elva och sluta vid fem..
Det har art riktigt tråkk på jobbet ifeg.. har inte funnits nått och göra typ, bara stått och gått hela dagen.
Jag och Elin spelade spel bara för att fördriva tiden xD

När jag väll kom hem vart det att åka hem och lämna grejor och sen åka ner till verkstaden direkt..
har hålla på att plockat med bilen hela kvällen.
Så nu börjar det lika en bil igen xD Hoppas på att det blir klar snart, så jag kan ut och åka.
Men vi va hemma och åt en snabbis, men vi åkte ner igen :)
Va hemma vid nio tiden igen..
Så nu sitter jag här och kollar på "Tre i samma säng" någon dokumenter om par som är gifta men ändå har en Pojk/Flickvän oxå :O . Fattar inte riktigt men ajja
Ska snart ta och sova, ska upp och jobba imorgon igen "/ Känner inte för det egentligen men ajja det är bara att palla sig upp och åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0