Söndag

Halllu :)
Sitter hemma i lägenheten :) Kom hit för en stund sen.... har packat upp och fyllt på kylskåpet :) Så nu klarar jag mig i veckan xD
Funderar på att göra om lite här man har inte bestämt mig än :L Så får väll fundera lite :L
Annars idag har det inte hänt så mycket, vakna med JÄTTE ont i nacken och axeln "/ men det var bara att palla sig upp och åka ner i till verkstan.. Är ju tvungen att slippa klart bilen eftersom vi ska försöka få iväg den på lakning nästa vecka :) Men ett problem, har inte bestämt mig vilken färg jag ska ha än :S Antingen ska det bli någon röd elr rosa/lila.. Ajja det märks vilken det blir i slut ändan xD
Sen blev det att åka hem och duscha och äta :D Det vart Korv med bröd och pommes :D GÖTTT!!
Efter det vart det även lite efterrätt :D Mamma hade gjort smälltarabarber :) Så det vart glass till det :) Mycket gott..
När vi ätit klart packade jag allt jag skulle ha med mig och sen åkta vi till Åtvid :) Mamma och pappa skjusa mig först till Lägenheten för att lämna väskorna, sen åkte vi till Willys :) .. Skulle träffa Jessica och Josh där nere, så gick hem med dom :))
 
Nae nu orkar jag inte skriva med, ska kolla på "The perfekt man" :D


Våren är på väg :) Hoppas jag :P


Min älskade lilla köttbulle :DD <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0