:) ..

Idag har jag vart duktig igen :) Vaknade vid nio tiden gick upp och gick ut med Zicko..
sen försökte jag få upp min bror och det gick ju som det gick xD
Sen lämnade jag av mina fina smörgåstårtor :) Tror dom tyckte om det xD för dom bad mig komma ner fler gånger med dom xD haha
När jag hade lämnat dom åkte jag ner till verkstaden och målade klart allt :) Så nu är jag klar med allt och det känns skönt :) Bara det att pappa har mer som behövs göras ¨.. så imorgon är det bara att ta nya tag :)

Men jag åkte hem och sen kolla på Kärlek och fördomar :D
efter den gick jag ut med Zicko den duschade jag :) sen började jag med maten.. eftersom klockan va lite över sex va jag hur hungrig som helst. och varken mamma elr pappa. elr någon hade kommit hem.. så jag tog på mig ansvaret göra maten :) Annars skulle jag aldrig fått mat kandes det som:)
Så det vart stuvade makaroner och falukorv :DDD SUPERGOTT
Efter maten satte sig hela familjen vid tv :) jag beställde lite kläder :D Och sen kollar jag på Desperate housewives och nu Cougar town :D
Så ska kolla på det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0