Grattis lillebror

Har just firat min bror :) Han fyllde 16 bast idag :P Han börjar bli en stor liten skit xD
Så det vart lövstek potatis kroketer med beanärssås :DD och efter det vart det glass i stora lasssssss xD haha
Men det va riktigt gott, va så fruktansvärt hungrig så käkade som en häst :)
Nu ikväll blir det att ta det lungt, kolla på Idol och bara mys med familjen :D

Min bror fick mycket fint :) Han fick ett par kalsonger och en tröja av mig xD Och sen en rakmaskin av mamma och pappa.. Fick även en massa saker till folkracen :)

Annars idag har det vart lungt. hade religon och samhäll på morgon, efter det va det lunch och sen vinkundskap och Barteknik men Marie .. Det är alltid lika kul
När vi slutat åkte jag Jessica och Josefin till seven eleven och tog en fransk hot dog :D Det va hur gott som helt, efter som jag inte hade ätit någon lunch...

GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLEBROR ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0