Tisdag 7/9

Idag har det vart en lung dag.... Hade två lektoner och en va vi på politik debatt... Kan ju bara säga att det va det värsta jag har vart med om.. Hade ont i röven efter 10 min bara av att sitta på bänkarna i sporthallen "/ sen ville dom aldrig sluta prata.. Så fort det va någon som sa något så vill alla andra kommentera det.. Så dom skulle kunna prata om samma fråga i en hel dag kan jag lova.. som tur va det två timmar dom höll på. Men det va helt klart tillräkligt xD
Hörde väll kanske hälften av vad dom pratade om. Orkade verkligen inte lyssna på allt. ´
Men det va lite kul när dom började bli irriterde på varande xD speciellt moderaterna och västerpartiet tror jag vet va xD hahah

Nu ikväll vart det en sväng till Benny och dricka kaffe (elr te för min del) och spela kort :)
Så nu blir det att sova :D

Måste även gratulera Josefin som klarade KÖRKORTET idag :Dd Graaaaaaaaaaaaaaattis :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0