Fredagsmysss på en torsdag :)

Nu sitter en glad och mätt Emilia i soffan och kollar på tv :D
det vart kött med hasselbakspotatis och sallad :) Fredags mat på en torsdag, det är aldrig fel det xD

Idag har det vart ännu en bra daaag :D Jobbade frukost och lunch även idag :) det var rätt lungt på frukosten idag så vi plockade lite överallt. för högsta chefen skulle komma på besök....
Men sen när lunchen drog igång så var det inte lungt en minut typ, plus att alla kom på en och samma gång! 
det va riktigt kul, så tiden bara flög iväg :D
så när klockan va två så pockade vi in allt och så fick jag sluta :D, det va riktigt skönt.
Hade sjukt ont i fötterna av allt springande xD
När jag kom hem så la jag mig i soffa dirkt. kolla på ett par Desperate houswives :)
Vid fem åkt Sara iväg, hon skulle gå på "Hur många lingon finns det i världen", med ett par kompisar från skolan... Medana hon va borta så va jag ute och gick i 45 min sen började jag med maten .....

men orkar jag inte skriva mer. ska kolla matchen mellan Färjestad och SAIK :D
HEJJJA FÄRJESTAD!!! <3<3

Lite bilder...

jag och Sara gjorde smoothie! :D


Fick frukost på sängen av Sara en morgon :) Gullig hon är


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0