På bussen..

Hallu!

Sitter på bussen mot Jönköping igen xD....
Ska ner och "våldgästa" Sara lite igen, (men henne gör det inte så mycket för hon saknar mig där nere ändå xDHaha). Sen ska jag även jobba ikväll,
Dom ringdde nyss igen och frågade om dom fick "låna" Min mobil, Så vi kan ha lite musik i högtalarna :)

Annars idag har det vart lite små stressit. Vaknade vid halv nio idag. låg kvar ett tag och myste med Zicko .. sen vart det att gå upp och sätta sig i solen för att äta frulle :) Härliga väder säger jag ju bara.
Älskar verkligen att kunna sitta ute och ätta frukost och middag :D
När jag hade ätit så gick jag ut och gick en halvlång promenad, ville gå lite längre än den korta men inte riktigt den långa xD
efter det åkta jag ut för att hitta en väst. åkte först til Sandströms. men dom hade igen :( Men då fick jag som tur va se att Ia och Elsa va på torget, så jag gick fram till dom och prata lite.
Då visade det sig att Elsa hade många västar, så det va att sätta sig i bilen och trycka plattan i mattan och åka hem till dom för att hämta en :)
så nu har jag en väst så länge. Men ska köpa en egen iaf för den här va lite stor. Men den duger så länge :D

Nae nu måste jag sluta för mitt batteri håller på att ta slut
PussHeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0