Söndag!

Godmorgon! Elr god eftermiddag kanske man ska säga...
Gårdagen var toppen :)
Kom hem till kisa vid halv elva, elva någon gång.. Då vart det sätta igång och städa över allt, eftersom vi skulle ha kalas för mamma :D Och vid sex kom alla gäster :) Det va släkten på pappas sida som kom.
Det va riktigt kul. Håkan och Ia hade med sig sina helgs barn.. Så himma söttta!
Efter kalaset så skjusa farmor mig till Nisse.. Satt och snacka med trevligt flk och drack lite. Det va oskar nisse kim och någon mer jag inte kan namnet på ;P Se kom även joel johan mimmi och sofia .
Men efter ett tag skulle mimmi och Sofia dra till en annan oh då hängde jag med :)
Så det vart en riktigt lyckad kväll.
Kom hem lite efter två. så det va inte så jätte kul när pappa väckte mig för att gå upp och fira mamma med fika på sängen xD Men jag kom upp
Men gick och la mig så fort vi hade fikat xD men fick inte sova så länge förens  pappa kom och spruta vatten på mig!
GUBBE
Så då va det bara att gå upp och äta frulle :) Och så
Och nu ska jag ta och åka ner till verksta´n och fika lite med min bil och så..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0