:(

Nae men självklart så ska jag inte bli frisk än :( När man tror att febern är borta så är det klart att man ska få tillbaka den "/ Vaknade med 38,7 imorse.
Men skönt att det är lov snart, så hoppas jag blir frisk till dess för har fullt upp verkligen, elr det känns som det iaf.
Men idag ska jag iaf åka tillbaka en sväng till Åtvid. Ska hämta lite saker, sen så ska jag även till skolan imorgon, känner att jag måste ditt och kolla vad jag har missat och vad jag ska ta igen. Så får bli att göra lite skolarbete på lovet med xD Gud vad kul.....
Men vill även gå på Vinkundsakpen och bartekniken. Så är ju mest därför jag åker :) Och så klart vill jah träffa brudarna innan lovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0