Problemlösning ;)


Relaxen på hotellet :)

Idag har det vart en kanon dag verkligen :) jobba eftermiddag, som för övrigt jag tycker är ganska kul för det händer mest då :)
Och idag va det ju extra kul för jag och Bojan skulle lösa ett problem som hade uppståt underdagen ;) Vi hade blivit överbokade! :O Så vi satte oss och försöka lösa dette.. Så vi kom fram till att två tjejer från samma företag skulle gå dela på Sviten ihop :) Så Bojan ringde till dom och frågade om det va okej för dom att bo ihop och så vidage :) och som tur va dom så snälla och sa att dom kunde göra det .. Lycka för oss! xd
sen så knalla dagen på. det kom gäster i en stom hela tiden typ. Och när det inte kom gäster så kolla vi på kläder och lite annat! :P
Och plus att det kom engelsmän som trodde att jag hete praktikant bara för att det står det på min bricka xd så då va man tvungen att förklara för dom vad praktikant va .. men dom va hur gulliga som helst :)
Men så fick jag ett surt svar i telefonen idag när jag ringde upp dom och prata med dom.. men så klart måste man behålla leendet på läpparna och va trevlig :D

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag orlar upp imorgon med.. jobbar eftermiddag då med. men måste upp till elva för ska tvätt lite då.. börjar få ont med kläder känner jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0