Fredag !

Igår sov jag hos världens bästa Jessica :)
Vi följde med hennes mamma ut och gick i spåret ;) det var riktigt skönt .
sen kollade vi på film och åt chokladpuddig :)

Annars idag har de väll inte hänt så mycket.. vi hade Drycker på morgonen och fick reda på whiskeyarbetet :) Fick MVG ! JIPPI MIG :D men ska skriva till lite grejor med, men va en lite grej så...
Sen efter det vart det att gå till skolsyster och kolla eftersom jag har vart förkylld i två veckor nu så. Hon sa att jag kunde vara allergisk mott nått så ska testa testa nån medecin i helgen så får vi se fall om det blir bättre.
Till sisa hade vi servering :) Det va skapligt kul !
Vi va 4 styckna i klassen, för dom andra var borta pågrund av olika saker..
Det var 24 gäster idag :) så vi hade nått och göra hela tiden :)
Jag och Maria hade en 8:a och det var bara tanter, men så himmla gulliga. Dom satt och snackade om att som skulle ta spring nota xD. 70åriga tanterxD
Sen blev det att gå hem och packa klart .. för att vara klar och åka hem till Kisa :D
Ska bli skönt att komma hem ett tag :) 
Så sitter och väntar på att pappa ska komma så vi kan åka till stan ... Ska handla nått till mamma eftersom hon fyllde hår förra veckan xD

Några bilder från promenaden xD




Vi hittade tipspromenad i spåret :) va lite kul xD








1, 2, 3,.............................. 100 xD



Kommentarer
Postat av: Jess

i love you <3

2010-04-16 @ 18:06:39
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Emilia

I Love you too honey <33

2010-04-16 @ 22:11:59
URL: http://emiliaknutsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0