Hela eftermiddag på Akuten!

Kom just hem från Akuten i Linköping. Har vart där uppe sen halv fyra elr nått..
Det blev så att när jag och Jonathan skulle upp till stan för att köpa nått till hans bil så ringde pappa när vi hämtade Sara, att vi skulle komma ner och hämta honom för han skulle förlja med upp till akuten. Och då tänkte jag att det va ögat som blivit värre, eftersom han redan är irriterad i det och så.. men när vi kom ner till verkstaden, så kom pappa ut med hela yummen invirad.. Då hade han kört tummen i en maskin i verkstaden...
Så det va bara att skjusa upp pappa till akuten, men jag och jonathan åkt ut till Biltema och Ikano och köpte det vi skulle så länge. för vi orkade inte sitta där inne.. Va satt där inne tillräckligt iaf.
Va satt där i från kvart över fem till tio i åtta "/...
Men nu är vi ÄNTLIGEN  hem :) Så nu blir det att äta lite sen ta en varm dusch :) . och efter det vet jag inte, sånt som märks
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0