Lördags Mys :)

Kom hem från tonår för en stund sen.. Har vart med och spelat lite spel :)
Åkte ditt efter att jag hade lämnat av mamma och pappa hemma :). Skulle träffa SaraParaPäronPung xD
Men innan jag åkte ditt va jag på kalas hos min Kusin som hade fyllt 18 i veckan :), Fick smörgåstårta och sen chokladrulltårta :) riktigt gott va det :D .
Pappa och Jonathan vart lite irriterade på mig när vi skulle åka hem där ifrån, eftersom det va jag som körde så sa jag att det va jag som bestämde när vi skulle åka hem :P  och jag satt och pratade medans dom klädde på sig ytterkläder och försökte få mig att ta på mig dom med x) tillsist gav jag mig och klädde på mig :).
DAGENS KOMMENTARER "Jonathan har ingen talan elr någon synpunkt i frågan eftersom han är minderårig xD" Och "Jag har redan kommit fram till varför killar har mycket häng på byxorna, det är för att blöjan är så tung" haha Håller verkligen med Ia om det där med byxorna .. kan ju inte finnas någon annan förklaring xD eller?

Annars ikväll har det vart rätt lungt, kört som sagt lite spel med Sara och tonåringarna... Sen bestämde jag och Sara att vi ska ta och åka ner till Vimmerby imorgon bitti någon gång och kolla på Påskracet ... Min kära granne kör i morgon så måste ju hejja lite på honom :D
Plus att Sara ska sova här i natt eftersom vi inte vet när vi åker i morgon xD så tyckte vi att det va bäst så :D
Men snart ta och krypa ner i sängen så vi är pigga och Glada (glada är vi även om vi inte är pigga. eller vad säger du Sara xD ) tills imorogn och så att inte min bror kommer upp igen och ber oss vara tystare och "visa respekt", eftersom han ska sova och upp vid fem på morgon x)

NattiNatti alla :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0