Onsdag!

Cicci och Sebbe åkte just hem. Dom va här ett tag och snackade lite skit :)
Men nu blir det att städa lite tror jag , ser ut som ett bombningsslag just nu xD. Och efter det blir det film och Grey´s anatomy :)

Annars idag har det inte hänt så mycket, har haft matlagning hela dagen i skolan idag. Det gick la rätt bra.
Blir lite irriterad bara. Finns vissa som gör allt medans andra inte gör ett skit "/ men vi vart klarqa rätt skapligt iaf så det va ju tur det
Efter skolan hade jag tänkt att gå till gymet och träna lite, men det blev inte så för jag hade så fruktansvärt ont i ögonen och det kändes som dom va jätte svulna "( Så jag följde med Jessica och Josefin först till Repan och sen till Ica för jag skulle köpa Tuggumi :)
När jag kom hem tag jag ett varmt bad, och svalkade ögonen lite, så nu känns dom lite bättre faktiskt :)..

Nae nu är det bästa att börja städa lite så jag inte har allt imorgon. ByeBye



Hittade lite gamla bilder xD








HAHAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0