Mammas Födelsedag

GRATTIS MAMMA PÅ 45ÅRS DAGEN!
Hoppas du fått en bra födelsedag, och sorry att jag glömde bort :) Men ska fixa en fin present till dig tills kommer hem nästa helg :) Älskar dig mammsen ♥ 


Vaknade upp i Jessicas soffa och fick se att det va blå himmel och solsken :D
Så jag och Jessica gick upp och satte oss på trappen i solen och åt taco :) Det va skapligt skönt ... Sen gjorde vi och färdiga för att åka in till Åtvid :).
När vi kom till Åtvid gick vi och handlade lite sen gick vi hem till Jessicas mammas pojkvän och vissade bilderna :D.
Sen gick vi hem till mig och Josh följde även med upp :)

Men nu ska jag ta och sova så jag orkar med skolan.. NattiNatti



Jessica i eftermiddags solen :)



Jag i eftermiddags solen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0