Lååååång dag!

Idag har det vart en låååååååång dag.....
Första lektionen hade vi hotell, vi fick redan på vad vi ska jobba med av resten av terminen . Sen hade vi Idrottsteori, det va bland det tråkigaste jag har gjort, vi skulle ta reda på hur mycket kalorier maten vi åt innehöll. Och för att räkna ut det va men tvungen att veta hur mycket maten vägde och sånt..
Men som tur va hade vi lunch efter och då vart det kul :)
Jag, Josefin, Jessica och Sofia satt i matsalen säkert en timma och bara pratade massa minnen från när man va liten :P Vad det av för mode, vad man lekte och massa andra saker :D det va ganske kul :)
Men till sist va vi tvungen att gå till sista lektionen. Och det va östkötaturism i 3 timmar "/. Vi skulle ta reda på vad det fanns för sevärdheter och lite annan fakta om olika platser ...
Det var nog den lääängsta lektionen jag har vart med om, det kändes som den aldrig skulle ta slut. men som tur va gjorde den det :). Så då va det bara att gå hem,
Det va skapligt skönt att komma hem och lägga sig i sängen :))
Men nu ska jag ta och kolla på en film :)
puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0