Skit Väder !!!

Kom just från gymet.. vart ett kort gympass med Sofia och Josefin :)
Annars idag har det inte hänt så mycket. Fick sovmorgon till nio så det va skönt, fast vaknade av att det bara öste ner snö, så det va inte lika kul. Ville hade krypa mer i sängen i gen och dra täcket över huvudet. Men palla mig upp iaf och möta Jessica och gick till skolan. Hade prov det första jag hade .. Det gick rätt bra kändes det som faktiskt :D
efter det hade vi matlagning .. Fick va i bageriet idag igen "/ Har typ vart i bageriet varja gång dom senaste gångerna.. men ajja, jag gjorde bröd och rulltårta :D
Men nu blir det att ta och städa av lite och packa och sen ta ett varm bad .
ska ta det lungt ikväll och gå och lägga mig tidigt. För känns som jag inte sovit på flera år .

Nae nu ska jag städa... ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0