Valborg

VAAAAALBORG och det betyder fest med mina brudar :D
Vi ska och grilla och dricka lite (om vädret är på våran sida), sen blir det att gå upp till Parken och va där.
Får se om det kan´ske blir första doppet i kväll med, men vet ju aldrig xD

Annars i dag har det inte hänt så mycket, hade drycker först och sen våran sista serveringslektion någonsin på mässen :( lite tråkkigt faktiskt.
men vi va lite busiga så vi bestämde oss för att inte ha på oss serveringsbyxor elr skor, utan vi tog kockbyxorna och träskorna xD plus att vi satte håret i en toffs mitt på huvudet xD
mamma och pappa skulle kommit med dom hade fullt upp så mormor och morfar var här istället :)

Nae nu ska jag göra röja upp lite sen duscha och göra mig klar :D puss heej


vår snygga klass sista serveringslektionen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0