Andra dagen i skolan :)

Igår va första dagen i skolan.. kunde inte skriva ett inlägg då, för min dator va helt cp. Så fort jag skulle ladda upp det balla internetet ur "/ Så skriver om det nu istället
Det va en helt ok första dag. Hade två lektioner på hela dagen så det va en lite snygg start :) På lunchen gick jag och Sofia och käka glass på Stallis :D
Efter skolan vart det hem och ta det lungt. Gjorde kycklingsalld till middag, riktigt gott :) Sen städade jag av lite i badrummet. Såg ut som ett krig hade gått fram där :)

Och idag va det lungt med.. hade två lektioner.... Hotell och religonkundskap :P
Vi hade även en halvtimma projektarbete :) Sen skulle vi ha aktiveteter med Hp07 och Hr08 xD
Vi fika och spelade boxling :)
Nu blir det att färga håret och va med cicci :)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0