Borta bra men hemma BÄST

Har just bäddat ner mig i en ny bäddad säng :) Och det är min egna :D
Det är nog det allra bästa med allt :) jag sover i min egna säng igen, Istället en av vandrarhemmets hårda sängar :P
men annars har helgen varit toppen verkligen :)
Kom ner till Strandkanten vid halv tre tiden i lördags :) Så då packa vi in sen gock vi ner till stranden och sola och badade en stund :) Det va riktigt skönt :)
Sen bestämde vi oss för att äta på rstaurangen som fanns där. Så vi gjorde oss igorning och sen tog vi en promenad längs stranden innan vi skulle äta :) Så det vart en jätta mysig kväll med bra musik (Som jag har skrivit tidigare)

Sen på Söndagen tog vi det bara lungt innan vi skulle på "En Mor Till Salu" ..
Vaknade vid halv tio tiden av att man höll på att dö av värme slag på rummet... Så det var bara att gå upp, ta en dunsch och gå och handla frulle :)
Eftersom det regnde kunde vi inte gå och lägga oss på stranden. Så vi bestämde oss för att åka in till Falkenberg för att stosa runt lite.
Men tyvärr va alla affärer stängde. Men vi roade oss iaf. Vi gick och kollade på någon blommutställning och sen på Falkenbergskyrka och sen tog vi en låååång lunch :D
Sen vid halv fyra va vi på Teatern ... Men fyfaan säger jag bara. Det va nog det värsta jag har vart med om.
det regnaade konstant hela tiden under föreställningen. så vi ja genomblöta. Även fast vi hade regnkläder på oss..
men annars va den jätte bra :)
När vi kom tillbaka till Strandkanten tog vi på oss torra kläder sen gick vi till Pizzerian och åt :) Och efter det vart det att käka lite vindruvor honungsmelon och nötter framför tvn :) Mysspyss

Och även idag började det lungt. vi vaknade när vi vaknade. Gjorde oss klara och åt frulle ...
Städade av våra rum, eftersom vi skulle åka hem idag..
Sen vid elva tiden åkte vi iväg till Ullared :D Så vi har gått där hela eftermiddagen :)
Men fyfaan, vart helt slut i huvudet kan jag lova.. Allt folk som va och hålla koll på allt va.
Dom har ju ut ökat allt så man hitta nästan egenting xD Elr det va ju och ta i..
Hittade en hel del faktiskt. Så vart lite fattigare på den här helgen med xD
sen hem färden stanade vi till I jönköping för att äta.. men fyfaan va äkligt det va.. Vi åt på en restaurang som låg fört när man går i på A6... det var nog den vidrigaste Schnitzeln jag har ätit.. Det var som om det va lagat lånng innan och sen bara blivit uppvärmd :S Sen det andra gick väll att äta men det av inte gott inte....
Men nu ska jag nog ta och sova, för vi skulle troligtvis hitta på något imorgon med vet inte var riktigt.. Puss NattiNatti




Bankvägen i Falkenberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0