lingon plockning xD

Igår va det en skaplig seg dag .. Jag och sofia vaknade vid tolv tiden.. vi kollade på Remember me och sen gick vi upp och klädde på oss :)
Vi hade bestämt oss för att åka hem till henne och sen ut och plocka lingon och blåbär till våra mammor xD
när mamma fick reda på det vart hon jätte glad :DD Så känner  mig duktig
Vi åkte ut i skogen där vi skulle plocka, sen gick vi upp för ett berg. Så va ju helt slut innan man hade börjat plockat ..
Det tog kanske en två timmar att plocka 2 liter lingon.. Sen skulle vi börja plocka blåbär, men vi blev så trött så vi skit i det ...
När vi kom tillbaka tog vi det lungt. Va så fruktansvär trött... men sen va vi ju tvungna att rensa lingonen :P
Kan ju inte påstå att plocka bär är min grej.. Dt är ju lixom sånt min farmor göra :P
När jag kom hem tog jag det lungt ..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0