Rixfm Festival

Igår va en väldigt händelserik kväll kan man säga....
Åkte in till stan med Jessica vid tolv tiden :) Hos sov hos mig, så vi hade det väldigt stressigt att hinna göra oss klara tills bussen gick. Eftersom vi skulle va kvar i stan hela dagen och kvällen så va vi ju tvunga att göra oss fina för det xD
När vi kom in til stan gick vi och kollade på kläder och skor. Och lite senare kom även jessicas mamma och syskon in. och då sprang vi runt över allt typ xD
Efter vi hade gjort allt klart, så gick vi och åt. och efter det vart det glass på bosses glassbar :) MUMS
Vid fem kom Josefin in. så vi satte oss på doncen och väntade på att toja skulle komma med :) Och när alla va komna så bar det av till kungsträdgården och Rixfm Festival :D
Det va kul kan man säga :) Vart bara totalt mos av alla som skulle röra vid erik saade xD
men när det va slut så stog vi och väntade att Erik Grönwall skulle komma :DDD
Och FyFaaan säger jag bara.  Det va sjukt bra ... Och han är ju så jävla snygg och sexig :P
Han sjöng ett tag. Och efter det drack vi och gick till krogen :) Det vart en halv timma för mig menmen det är ju alltid nått xD
Eftersom min buss gick vid halv två....

Fick även reda på att Erik Grönwall på Harry´s och festade, Och det va ju faan att det va 23års gräns ditt.. xD Var ju lite irriterad :D ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0