Semester med familjen :)

Ligger i sängen i Falkenberg och här när Idol-Robin sjunger sina sista låtar för kvällen :)
Va tvungen att gå hem tidigare för at fortfande ganska seg och så efter gårdagen :P
Va på Plaza med Jassica Josefin Fegge Oliver och Mattias... Det va rikgigt kul. Bara att det kunde ha slutat lite roligare och jag skulle vilja minnas hur jag kom och och så vidare....
Men tydligen hade min bror och några fått kommit och hämtat mig..
Det känns illa att inte veta vad som har hänt och behöva fråga alla man va med :S
Ska ALDRIG med dricka Tequila i hela mitt liv.. För Fyfaaaaaan......

Så imorse va det ett helvete kan jag tala om... Va trött, fortfarande full och jävligt ont i kroppen...
Men va ju tvungen att gå upp efter som vi skulle åka iväg.... Så det va att kliva upp, och packa det sista innan vi åkte....
Sov typ helva bilfärden hit, för orkade inte hålla mig vaken.....
Så nu är vi här :D Vi sola och badade i havet när vi kom hit. Sen gick vi en sväng och kollade läget lite
Sen satte vi oss på restaurangen här och skulle äta :)
Det vart vitlöksbröd med Tzatziki till förrätt och sen varmrökt lax med färsk potatis :)
Har även sutit och lyssnat på Idol-robin. Han selade nästan hela kvällen nu :)
Så har vart trevligt

men nu ska jag sova. är svin trött... Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0