Sköna Gröna Grebo

Hallu alla fest prisar xD
Ska snart åkte tillbaka till Åtvid :) För ikväll blir det party med brudarna :)
ska till sköna gröna Grebo :D
Men först blir det att käka och dricka hemma hos mig :)
Kommer bli nice det xD
Hoppas bara att vädret håller i sig så det inte börjar regna... Menmen det är sånt som märks....
Annars idag har det inte hänt så mycket. sov läänge idag va skapligt skönt. sen va jag ute och gick med Zicko en långpromenad i solen :)
sen har jag och mamma vart själva hemm aidag för pappa och jonathan har vart i Jönköping på Lastbilsmässa :) så vi tog en fika på framsidan i solen :) Va både gott och skönt :DDD
Sen har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt och så.. ha ont i höften just nu :( skulle springa upp och svara när pappa ringde och så halkade jag vid kontoret och fick tröskeln på höften :( men det går över tills jag dör :)

men ska ta och åka nu :) Byebye ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0