Julafton

God Jul :D!

Idag är det julafton och det gillas. Men det känns inte som att det är julafton faktiskt "/ Menmen det är mysigt iaf
denna jul blir det en hemma jul. det är bara familjen :D och det ska bli riktigt skönt faktiskt.
Vi villa va själva iår eftersom det har vart rätt mycket den senaste tiden.....
Och jag är fortfarnade lite halvseg efter resan hem från Fuerteventura. hur jag nu kan va det :P

Så imorse tog vi sovmorgon och sen så tog vi det allmänt lungt. Och så kommer det va resten av dagen med tror jag xD Vi ska ut och gå snart, sen blir det kanske lite mat och så klart KalleAnka :D öppna lite paket blir det säkert med och sen ska vi och kolla när Sara sjunger ikväll :))
Så det är inte blir en luuuuung jul i år :)

men nu ska jag ta och klä på mig

GODJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0