En dag i tvättstugan xD

Sitter med Sofia på internetkaffét.. ska ta och sova snart med tänkte uppdatera lite innan xD
Nu är det sista vecka xD Bara 6 dagar kvar till vi åker hem :D Så det är hur skönt som helt, man ser ett slut på allt nu iaf :D
Har bara 3 arbetsdagar kvar oxå xD hehe sen slipper jag allt!
För just nu är det inte så roligt att gå till jobbet, för det finns INGET att göra verkligen. Det kommer ca 10-20 personer om dagen. Plus att det är en del som åker "/. Så man bara sitter av tiden.
Men kanske att det ska bli lite bättre på torsdag elr fredag. Men annars kommer alla nästa vecka. OCH DÅ ÄR INTE JAG HÄÄÄÄÄR!!!! :D
Men man kan h lite kul ibland när man inte har nått att göra!
Älskar ju bara tanterna i tvättstugan, dom är våra favosar xD
När jag och sofia va i tvättstugan i gå så hade vi skit kul xD Vi hade inget att göra, så tvätttanten tyckte att vi skulle ta lite bilder xD Oh det gjorde vi Hahaha
Va nog bland dom första gångerna och har skrattat och haft kul på det är jobbet xD hahahahahha


Jag ligger och sover i tvättvagnen xD












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0