Lördag..

Sitter på internetkaffét och pratar med min bror :) Det är kul :P
Idag har det vart en seeeeeeg dag... Sov bara 2 timmar ca inatt. för vi va ute och festade igår. och det råkade bli lite sent tror jag.
Så jag trodde att jag skulle avlida idag när klockan ringde och vi va tvungna att gå upp xD. Men man kom upp iaf, men fort gick det inte xD haha
Sofia hade ledigt idag så hon lå ju och sov när jag och Camilla gick upp.. Snacka om att man ville byta med henne idet lägget.. Men väll på jobbet va det rätt lungt. Stod i tvätten på morgonen och det va rätt skönt faktiskt. sen efter frukosten så städade vi rummen..... men tydligen så skulle det inte komma några nya gäster, pågrund av vädret och nått tror jag :S.
Dagen gick ganska fort, men det kändes som en evighet iaf. Bara för att man va så trött. Så när man väll hade slutat va men hur mör i kroppen som helst. Så det vart att gå raka vägen hem och prata lite med Sofia och sen sova :DDDD
Och guuud vad skönt det va kan jag lova xD Vi sov till sju. och då väckte Sofia oss och vi fick skynda oss till hotellet för att äta. Dom stänger middagden vid kvart över sju. Så vi og en taxi ditt :D
Så nu ikväll blir det lungt, ska ta och sova tidigt faktiskt :)

Tog lite bilder på hotellet :)










Hotellrum













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0